Στοχεύει  στη δημιουργία των αναγκαίων  προϋποθέσεων για την  ενίσχυση της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας, ως βασικής επιλογής για την αναβάθμιση της παραγωγικής βάσης της χώρας προς αγαθά και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Η δράση αφορά την ενίσχυση επενδυτικών σχεδίων τα οποία θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη μιας ή περισσότερων ειδικών ή/και εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως:

Με την ευκαιρία της συμμετοχής μας στην 21η Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και ποτών που θα διεξαχθεί στο εκθεσιακό κέντρο HELEXPO της Θεσσαλονίκης στις 11-14 Μαρτίου 2011, η Dolas-Engineering και η Δρόμων Σύμβουλοι Μηχανικοί, σας προσκαλούμε να μας επισκεφθείτε στο stand 20 του περιπτέρου 17.

Η Dolas-Engineering είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επίσημη συνεργασία της με τον διεθνούς φήμης οίκο NORIT-Haffmans. H Norit Haffmans σχεδιάζει και κατασκευάζει εξοπλισμό ποιοτικού ελέγχου και διεργασίας για την ανάκτηση και διαχείριση του CO2 ή άλλων σημαντικών παραμέτρων (Ο2) στη βιομηχανία μπύρας και αναψυκτικών.

Οι τουριστικές μονάδες που θα ενισχυθούν μέσω της Πράξης «Πράσινος Τουρισμός» καλούνται να βελτιώσουν τις λειτουργικές τους υποδομές και τις επιχειρησιακές τους διαδικασίες με οικολογικό προσανατολισμό αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα τοπικά, γεωγραφικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά τους.

Από τις 10 Αυγούστου 2010 η Dolas-Engineering, η εταιρεία του ομίλου που καλύπτει τα έργα σχεδιασμού και κατασκευής βιομηχανικού εξοπλισμού και εγκαταστάσεων, μετεγκαθίσταται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις πλησίον του κόμβου Γυρτώνης και της ΒΙΠΕ Λάρισας.

Αποσκοπεί, μέσω της χρηματοδοτικής ενίσχυσης, στην αναβάθμιση του τεχνολογικού και οργανωτικού εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων και στη δημιουργία νέων μεταποιητικών επιχειρήσεων.

Ενθάρρυνση τουριστικών δραστηριοτήτων (μέτρο 3.1.3 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2007-2013. Το μέτρο στοχεύει στη βελτίωση και οργάνωση του τουριστικού προϊόντος, στην ενίσχυση της απασχόλησης, στην αύξηση της επισκεψιμότητας των περιοχών παρέμβασης, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, καθώς και στην προβολή-προώθηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των περιοχών.